NO

PERSONVERNPOLICY

HVA SLAGS INFORMASJON SAMLER VI INN?


CV og søknad


Vi samler inn informasjon fra registreringen av din CV-profil og oppdateringer du gjør via «min side». Når du søker på en stilling eller registrerer deg ved å drag & droppe CV-en din skannes dokumentet for kvalifikasjoner og erfaringer, og dette oppsummeres på «min side».

Korrespondanse


Vi kan lagre e-postkorrespondanse, referat fra telefonsamtaler med deg og eventuelle referanser, samt tekstmeldinger i våre systemer.

Hva du gjør på nettsiden vår, og informasjon du oppgir


Vi samler inn innhold og annen informasjon under dine besøk på nettsiden og når du bruker tjenestene, inkludert når du oppretter en konto eller sender oss meldinger via kontaktskjemaer, kontakter oss via epost eller per telefon. Vi samler også inn informasjon om hvordan du bruker nettsidene og tjenestene våre, som for eksempel hvilke typer innhold du leser, hvor lenge du er innom nettsidene våre og hvor ofte.

Enhetsinformasjon


Vi samler inn informasjon fra eller om enheter du benytter for å få tilgang til nettsidene og tjenestene våre. Det betyr at vi for eksempel kan se om du besøker nettsidene våre fra en mobiltelefon, ett nettbrett eller en datamaskin. Vi kan også se hvilken nettleser du bruker, ditt språk og tidssone.

Informasjonskapsler, også kalt «cookies»


Vi bruker informasjonskapsler, eller cookies, og lignende teknologi. Informasjonskapsler (cookies) er små midlertidige filer som blir lagret på enheten din i det du besøker nettsiden vår. De skal bidra til at du får en bedre brukeropplevelse ved å ta vare på nøkkelopplysninger om dine preferanser. Informasjonskapsler kan inneholde opplysninger om din lokasjon, valgene du har gjort på nettsiden og andre opplysninger som brukes for statistiske formål. Du kan selv bestemme om du ønsker å akseptere eller avslå samtykke til lagring av informasjonskapsler / cookies. Du kan administrere dette i din nettleser.

Hvordan bruker vi informasjonen? 


Bemanning og rekruttering


Vi bruker informasjonen du gir oss for å få et helhetsbilde av din kompetanse, erfaring, interesser og din tilgjengelighet innenfor relevante fagområder, stillinger eller miljøer. Vi vurderer om du er relevant for nåværende og fremtidige stillinger som vi skal bemanne eller rekruttere til for våre kunder.

Formidler, forbedre og utvikle tjenester


Vi kan tilpasse innholdet etter hva du viser interesse for på våre nettsider og gi deg forslag til innhold. Vi gjennomfører undersøkelser og studier, tester funksjoner under utvikling og analyserer informasjonen vi har, for å evaluere og forbedre din opplevelse av nettsiden vår og tjenestene vi tilbyr.

Kommunisere med deg


Vi bruker informasjonen vi har til å kontakte deg vedrørende stillinger som kan være aktuelle for deg, for å svare deg når du kontakter oss eller sende deg tips og råd.
Vi bruker også informasjonen din til å sende deg markedsføring via e-post når du har ønsket dette – ved å melde deg på nyhetsbrev, laste ned e-bøker eller annen informasjon.

Fremme trygghet og sikkerhet


Vi bruker informasjonen vi har til å bekrefte kontoer og aktivitet, og til å fremme trygghet og sikkerhet i og utenfor tjenestene våre. Dette gjør vi for eksempel ved å undersøke mistenkelig aktivitet eller brudd på betingelsene eller retningslinjene våre. Vi jobber bevisst med å beskytte kontoen din ved hjelp av teknologi, automatisering, kryptering og maskinlæring.

Vi bruke personopplysningene dine for å sende deg markedsføring via e-post når du har ønsket dette - ved å krysse av i det aktuelle kontaktskjemaet. Du kan når som helst melde deg av fra å motta framtidig markedsføring.

Automatiserte avgjørelser


Informasjonen du deler med oss kan bli brukt for å ta automatiserte avgjørelser. Et eksempel på dette kan være matching. Det vil si at vi vurderer dine kvalifikasjoner opp mot ledige stillinger.

Hvordan blir informasjonen delt? 


Kunder


Vi overfører nødvendig informasjon til kunder eller bedrifter, når du har gitt ditt samtykke til dette. Det kan være når du søker på stillinger, eller etter at vi har kontaktet deg angående en ledig stilling.

Deling med tredjepartsleverandører


Vi jobber med andre selskaper og personer som utfører oppgaver på vegne av oss. For eksempel leverer de markedsføringstjenester når du ber om dette. I den grad det er nødvendig for å utføre oppgavene vil de få tilgang til din informasjon.

Overfører vi personopplysningene dine til land utenfor EU/EEA?

Personopplysningene dine kan overføres til og behandles i ett eller flere andre land, i eller utenfor EU/EEA. Vi overfører bare opplysningene om deg til land utenfor EU/EEA som EU-kommisjonen mener gir deg et tilstrekkelig beskyttelsesnivå, eller hvor de har iverksatt passende sikkerhetstiltak for å sikre ditt personvern.

Hvordan kan jeg få innsyn, administrere eller slette informasjon om meg selv?


Ønsker du innsyn og kopi av informasjonen vi har om deg, eller dersom du har spørsmål, ønsker retting, sletting eller har innspill til vår behandling av personopplysninger, kan du ta kontakt med din kontaktperson hos oss eller sende oss en epost til 
personvern@toptemp.no.

Du kan selv administrere hva slags innhold og informasjon du har registrert hos oss på «min side». Ønsker du å slette eldre dokumenter som du har lastet opp kan du sende oss en e-post til personvern@toptemp.no.

Vi lagrer informasjonen så lenge det er nødvendig for å levere produkter og tjenester til deg, og inntil 48 måneder etter at du sist var pålogget «min side».

Du kan når som helst slette kontoen din. Det gjøres ved å sende en epost til oss personvern@toptemp.no. Ønsker du å trekke tilbake samtykket så gjør du det ved å slette egen profil. Hvis du ikke ønsker å slette kontoen din, men ønsker å deaktivere den, kan du sette status til «inaktiv».

Du har rett til å klage på vår behandling av dine personopplysninger til lokale datatilsynsmyndigheter.

Hvordan håndterer vi juridiske henvendelser eller forebygger skade? 


Vi kan bruke, ta vare på og dele informasjonen din som svar på en juridisk henvendelse hvis vi i god tro mener at loven pålegger oss å gjøre dette. Vi kan også beholde informasjon om kontoer som er deaktivert på grunn av brudd på betingelsene våre i en periode, for å forhindre gjentatt misbruk eller andre brudd på retningslinjene våre.

Hvordan gir vi deg beskjed om endringene i disse retningslinjene? 


Vi gir deg beskjed før vi gjør endringer i disse retningslinjene, og muligheten til å se gjennom og kommentere de reviderte retningslinjene før du fortsetter å bruke tjenestene våre.

Slik kontakter du oss med spørsmål om personvern. 


Har du spørsmål? Kontakt behandlingsansvarlig hos oss på personvern@toptemp.no, telefon 23 36 55 00 eller per brev:

Amesto Top temp AS
Org.nr. 994600613
Strandgata 19
0152 OSLO