Enten du ønsker å ansette fast eller leie inn en vikar eller konsulent – er vi her for å hjelpe deg. Er du usikker på hva du trenger? Kontakt oss for en helt uforpliktende prat, så finner vi den beste løsningen for deg!
I over 30 år har vi levert den rette lagerkompetansen til større og mindre virksomheter i hele Oslo og omegn. Vi har hjulpet kundene våre med alt fra en enkelt lagermedarbeider til et fullt team med alle de nødvendige funksjonene og kompetansen, til enhver lagerdrift.
Vi jobber med en rekke dyktige logistikkmedarbeidere til forskjellige stillinger, enten det er på kontor eller lager, som produserer, planlegger eller drifter. Har du akutte, planlagte, kortsiktige eller langsiktige behov? Vi kan skreddersy de gode løsningene for deg.
Gjennom bemanning eller rekruttering kan vi utvikle og vokse din logistikkbedrift sammen!
Er det én ting vi har peiling på, så er det hvilke behov og utfordringer som kan oppstå når man drifter et lager. Vi skjønner at alle lager er unike og starter hver prosess med et besøk hos dere. Det er sånn vi finner de riktige personene til akkurat deres bedrift.
Vårt mål er å gjøre hverdagen din enklere!
Med andre ord; vi tar oss av alt!
For å holde pulsen på bransjen tar vi en aktiv rolle i logistikksektoren, og holder oss oppdaterte på både behov og hvilke trender som rører seg.
Vi var på Transport & Logistikk 2023. Få innsikt i hva som rører seg innen logistikk og transport.
Dersom du har behov for bemanning, tar vi i Toptemp Logistics hele arbeidsgiveransvaret. Som arbeidsgiver er vi ansvarlig for å dekke lønn, samt sosiale kostnader som feriepenger, forsikringer, sykelønn og arbeidsgivers andel av folketrygden.
Vi jobber ikke bare med bemanning, men rekrutterer også for en rekke faste stillinger. Rekrutteringsprosessen starter med kartlegging, analyse og innsikt rundt stillingen, arbeidsmiljø, verdier, mål og kultur.
Deretter starter jakten. Passive og aktive kandidater tiltrekkes samtidig som søk blir gjort i eksisterende nettverk og databaser. Alt dette kombineres med utvikling av personas, målrettede tekster, medieplan og annonsering.
Gjennom bruk av banebrytende teknologi og faglig kompetanse starter utvelgelse av kandidater, intervjuer og kvalitetssikring. Vi tar alle grepene for å sikre at du får den rette nye medarbeideren!
Ta kontakt med oss, så finner vi riktig løsning for deg!
Vi er opptatt av å skape gode og transparente relasjoner. På den måten kan vi sikre at vi finner riktig person til jobben og at begge parter blir fornøyde.
ANNE METTE BRAATHEN - ADM. OG DRIFTSANSVARLIG
«Toptemp var og er til stor hjelp for oss med sin kompetanse på å finne rett bemanning med rett kompetanse. Spesielt ved oppstarten av Bauhaus sitt første web lager i Norge ble de rette personene med lager- og distribusjonserfaring håndplukket av Toptemp, og disse har siden vært store ressurser i oppbyggingen av driften. Vi er veldig fornøyde med samarbeidet og setter stor pris på hvor effektive, profesjonelle og ikke minst hyggelige de er. Kan trygt anbefale Toptemp til andre som trenger hjelp med rekruttering og bemanning, innen lager og logistikk.»
JENS ERIK FODSTAD - SELGER
«Vi er veldig godt fornøyde med samarbeidet vi har. Gjennom flere år har vi hatt behov for å øke kapasiteten, med bortimot 50 % fast bemanning, i store deler av to halvår. Detaljert gjennomgang i forkant av prosjekter gir Toptemp et godt grunnlag for utvelgelse av «riktige» kandidater. Noe som fører til raske prosesser med høy kvalitet vedrørende kandidater inne til intervju. Portal for gjennomgang av timelister medfører minimal tidsbruk på godkjenning av faktura.
Vi kan anbefaler Toptemp og deres konsulenter på det varmeste.».
Det som er viktig for oss er å legge til rette for det som er viktig for deg. Derfor bruker vi vår ekspertise innen bemanning og rekruttering, kombinert med et fokus på fagkunnskap og lang bransjeerfaring, til å finne den riktige kandidaten for deg. Vi er ikke bare rådgivere, vi er dine rådgivere.
Linda har lang og bred erfaring innenfor rekruttering, ledelse, salg og markedsføring. I tillegg til å være en engasjert og energisk rekrutterer, er Linda opptatt av å være en god støttespiller for både kunder og kandidater.
Alle som kommer i kontakt med Linda føler seg sett. Det er ikke så rart da hun alltid jobber for å se mennesket.
«Vi vil skape en match made in heaven», som hun kaller det!
404 53 117
Lin Athea har en allsidig bakgrunn med erfaring innen IT, reiseliv og bygg. Ved å kombinere disse ferdighetene med en evne til å kommunisere og samarbeide, har Lin Athea utviklet en spesiell kompetanse for å jobbe med og rundt mennesker.
Lin Athea har utdannelsen sin innenfor IT, serviceledelse, HR og er DNV sertifisert rekrutterer. Dessuten har hun truckførerbevis for T1, T2 og T4.
977 68 399
Vi ansetter mennesker med den rette kompetansen, utvikler våre ansatte, tilrettelegger for faglig påfyll og jobber systematisk med kultur og arbeidsmiljø. Vi er stolte av å kunne levere kvalifisert personell som har det minst like godt i et arbeidsforhold med oss som om de skulle være fast ansatt hos dere. På mange måter blir vi derfor en forlengelse av dere og da kan kun det beste forventes!
Tilliten vi får av våre kunder og ansatte er noe vi verdsetter. For å opprettholde denne tilliten jobber vi kontinuerlig for å sikre og ivareta deres trygghet. Våre systemer er oppdaterte, effektive og compliant. Systemene sørger blant annet for at vi ikke leverer kandidater som ikke har de påkrevde kvalifikasjoner og sertifikater. To ganger i året blir vi revidert på kvalitet, miljø og evnen til å drive et seriøst og kompetent bemanningsselskap - gjennom Revidert Arbeidsgiver, ISO 9001 og ISO 14001. Vi er en transparent samarbeidspartner og inviterer gjerne til å komme på revisjon - vår dør er alltid åpen!
Vi er eksperter på å være arbeidsgivere og tar dette ansvaret på høyeste alvor.
DITT PERSONVERN ER VIKTIG FOR OSS.
Vi er svært opptatt av å beskytte deg og dine personopplysninger. Du kan lese mer om vår personvernpolicy her:
VI ER STOLTE OVER Å VÆRE EN RA-BEDRIFT.
Dette er et kvalitetsstempel for bemanningsbedrifter. For å kunne bli Revidert Arbeidsgiver må bedriften være medlem av NHO Service og Handel, være registrert hos Arbeidstilsynet og være organisert som et norsk aksjeselskap. Du kan lese mer om hva det vil si å være en revidert arbeidsgiver her:
VI ER ISO 9001 OG ISO 14001 SERTIFISERT.
Hva betyr det? ISO 9001 gir oppskriften på hvordan organisasjoner til enhver tid skal kunne tilby produkter og tjenester som oppfyller de krav til kvalitet som kundene forventer. Standarden sier noe om hvordan man skal lede og effektivisere prosesser. ISO 14001 er verdens mest anerkjente standard for miljøstyring. Den setter fokus på hvordan du kan redusere belastningen selskapet har på miljøet.
Vi i Toptemp er opptatt av grunnleggende rettigheter og anstendighet i alle arbeidsforhold. Derfor jobber vi for å fremme mangfold og åpenhet i alle våre prosesser og rutiner.
Med et internt mangfold av religion, kultur og kjønn, der 68 % er kvinner og 32 % er menn, i tillegg til rekruttering -og bemanningsprosesser som reduserer diskriminering, jobber vi for å forsikre et mangfoldig arbeidsliv.