NO

Office & Finance

HAR DU BEHOV FOR ANSATTE?

Enten du ønsker å ansette fast eller leie inn en vikar eller konsulent - så er vi her for å hjelpe deg. Er du usikker på hva du trenger? Ta kontakt med en av våre rådgivere for en helt uforpliktende prat, så finner vi den beste løsningen for deg!

Vil du vite mer om våre prosesser, ta en kikk her:

Hils på Office & Finance

 

Det som er viktig for oss er å legge til rette for det som er viktig for deg. Derfor bruker vi vår ekspertise innen bemanning og rekruttering, kombinert med et fokus på fagkunnskap og lang bransjeerfaring, til å finne den riktige jobben for deg.

Vi er ikke bare rådgivere – vi er dine rådgivere.  

DETTE ER NINA

PARTNER & SENIOR ACCOUNT MANAGER 

 

 

Nina har over 30 års erfaring innen rekruttering og bemanning, og har vært med på å bygge opp og drive et av de mest lønnsomme kontorene i Toptemp. Suksessfaktorene for dette har vært hennes brennende engasjement, nysgjerrighet, ufravikelige pågangsvilje og sterke forretningssans. 

 

Nina jobber både operativt og strategisk med både små og store kunder innenfor bank/finans, økonomi, regnskap, HR og administrasjon og kundeservice.

 

Det viktigste for Nina er å se, lytte og forstå sine kunder og kandidater, slik at hun blir den gode rådgiveren som hjelper de med å ta de rette valgene.

 

For Nina er ikke dette bare en jobb, det er en lidenskap!

 

 

nina.sennerud@toptemp.no

 

93013119

Nina sennerud 100kb

Dette er Pål

Senior Account Manager

 

Pål har lang og bred erfaring med salg og rådgivning fra flere ulike bransjer, bl.a. eiendom, finans og industri. Han trives best ute hos kundene, hvor relasjonene bygges og  sammen finner rett kompetanse og løsninger som dekker deres behov. Han er utdannet Siviløkonom fra Handelshøyskolen BI og er autorisert finansiell rådgiver.

 

Pål er glad i å holde seg i form, og du finner han gjerne langt inn i skiløypene om vinteren.

 

paal.loevliseter@toptemp.no

 

466 60 420

IMG_8349
bilde1-4

HVA KAN VI HJELPE DEG MED?

 

Vi tilbyr en bred kompetansebase til bedrifter innen bank, finans, og eiendom. Med over 30 års erfaring har vi opparbeidet oss solid bransjekunnskap og et omfattende nettverk. Dette betyr at hvis du har lidenskap for tall, regnskap, og finans, liker å håndtere komplekse økonomiske situasjoner og setter pris på en jobb som gir deg utfordringer, så har vi spennende muligheter for deg. 

Finanssektoren er i stadig utvikling, og teknologien spiller en stadig større rolle. Derfor er vi alltid på utkikk etter talenter som kan bidra til å løse de ulike utfordringene innen kontor, regnskap- og finansverdenen på sin egen unike måte. Bli med oss og skap verdi!  

 

VÅRE PROSESSER

 

Vi er i daglig kontakt med regnskapsførere, finansrådgivere, innkjøpere, lønnsmedarbeidere og all den faglige kompetansen du trenger innen bank, forsikring, eiendom og administrasjon. Det betyr at vi finner rett person for dine behov, raskt. 

Dersom du har behov for bemanning, tar vi i Toptemp Finance & Administration hele arbeidsgiveransvaret. Som arbeidsgiver er vi ansvarlig for å dekke lønn, samt sosiale kostnader som feriepenger, forsikringer, sykelønn og arbeidsgivers andel av folketrygden. 

Vi jobber ikke bare med bemanning, men rekrutterer også for en rekke faste stillinger!

Rekrutteringsprosessen starter med kartlegging, analyse og innsikt rundt stillingen, arbeidsmiljø, verdier, mål og kultur. Deretter starter jakten. Passive og aktive kandidater tiltrekkes samtidig som søk blir gjort i eksisterende nettverk og databaser. Alt dette kombineres med utvikling av jobbanalyser, målrettede tekster, medieplan og annonsering.

Gjennom bruk av banebrytende teknologi og faglig kompetanse starter utvelgelse av kandidater, intervjuer og kvalitetssikring.

Vi tar alle grepene for å sikre at du får den rette nye medarbeideren! 

 

Large 948x860 div work
Aktivitetsplan Toptemp avdelinger 2023

HVORFOR VELGE OSS?


Vårt mål er å gjøre hverdagen din enklere!

  • Bruk oss som din sparringpartner
  • Vi tar oss av hele prosessen, fra kartlegging og annonsering, til intervju og ansettelse
  • Vi gjennomfører tester og bakgrunnssjekker hvis ønskelig
  • Vi følger kandidaten tett gjennom oppstart og under oppdraget ved bemanning
  • Vi tilbyr HR-støtte og tar oss av medarbeidersamtaler

Med andre ord; vi tar oss av alt!

RS Logo Original gronn-sort

LArs Andersen

Lokalbanksjef Forsikring og Sparing Romerike

 

Toptemp har levert mange dyktige medarbeidere til oss, og vi setter stor pris på den gode oppfølgingen gjennom hele prosessen.

De er profesjonelle, grundige og lett å samarbeide med. Vi opplever samarbeidet som trygt, smidig og svært verdifullt.

18823--eIXYiq7aHPPuaGSa3vTjbeO1rHQLfFXEZigl5c2vxpA 1

Jannicke helene egeberg

FAGLEDER WÜRTH NORGE

 

Som innkjøper av rekrutteringstjenester har jeg hatt et profesjonelt samarbeid med Toptemp gjennom mange år, og vurderer dem som en kompetent og pålitelig leverandør. De har vist god forståelse for våre behov og leverer tjenester med høy kvalitet. Deres rådgivere fremstår som faglig dyktige, tilgjengelige og serviceinnstilte. Kommunikasjonen er strukturert og effektiv, og de følger opp både prosesser og kandidater på en tilfredsstillende måte.

De leverer i henhold til avtalt tid og kvalitet, og bidrar til å styrke vår rekrutteringskapasitet på en profesjonell måte.

Jeg kan trygt anbefale Toptemp som en solid samarbeidspartner innen bemanning og rekruttering.

 

Let's work together and make something that matters.

DU KAN STOLE PÅ OSS


Vi ansetter mennesker med den rette kompetansen, utvikler våre ansatte, tilrettelegger for faglig påfyll og jobber systematisk med kultur og arbeidsmiljø. Vi er stolte av å kunne levere kvalifisert personell som har det minst like godt i et arbeidsforhold med oss som om de skulle være fast ansatt hos dere. På mange måter blir vi derfor en forlengelse av dere og da kan kun det beste forventes!

Tilliten vi får av våre kunder og ansatte er noe vi verdsetter. For å opprettholde denne tilliten jobber vi kontinuerlig for å sikre og ivareta deres trygghet. Våre systemer er oppdaterte, effektive og compliant. Systemene sørger blant annet for at vi ikke leverer kandidater som ikke har de påkrevde kvalifikasjoner og sertifikater. To ganger i året blir vi revidert på kvalitet, miljø og evnen til å drive et seriøst og kompetent bemanningsselskap - gjennom Revidert Arbeidsgiver, ISO 9001 og ISO 14001. Vi er en transparent samarbeidspartner og inviterer gjerne til å komme på revisjon - vår dør er alltid åpen!

Vi er eksperter på å være arbeidsgivere og tar dette ansvaret på høyeste alvor.

GDPR

DITT PERSONVERN ER VIKTIG FOR OSS.

Vi er svært opptatt av å beskytte deg og dine personopplysninger. Du kan lese mer om vår personvernpolicy her:

 

REVIDERT ARBEIDSGIVER

VI ER STOLTE OVER Å VÆRE EN RA-BEDRIFT.

Dette er et kvalitetsstempel for bemanningsbedrifter. For å kunne bli Revidert Arbeidsgiver må bedriften være medlem av NHO Service og Handel, være registrert hos Arbeidstilsynet og være organisert som et norsk aksjeselskap. Du kan lese mer om hva det vil si å være en revidert arbeidsgiver her:

ISO SERTIFISERT

VI ER ISO 9001 OG ISO 14001 SERTIFISERT.

Hva betyr det? ISO 9001 gir oppskriften på hvordan organisasjoner til enhver tid skal kunne tilby produkter og tjenester som oppfyller de krav til kvalitet som kundene forventer. Standarden sier noe om hvordan man skal lede og effektivisere prosesser. ISO 14001 er verdens mest anerkjente standard for miljøstyring. Den setter fokus på hvordan du kan redusere belastningen selskapet har på miljøet.

SAMFUNNSANSVAR


Vi i Toptemp er opptatt av grunnleggende rettigheter og anstendighet i alle arbeidsforhold. Derfor jobber vi for å fremme mangfold og åpenhet i alle våre prosesser og rutiner.

Med et internt mangfold av religion, kultur og kjønn, der 68 % er kvinner og 32 % er menn, i tillegg til rekruttering -og bemanningsprosesser som reduserer diskriminering, jobber vi for å forsikre et mangfoldig arbeidsliv.

Rekruttering eller bemanning?


Ønsker du å bli kunde, eller høre mer? Fyll inn skjemaet under, så hører du fra en av våre kundeansvarlige snarlig. Haster det? Ring oss på 23 36 55 00, så snakkes vi!