NO

HJELP TIL BEMANNING

Trenger du flinke folk?

En god medarbeider er en investering.

Vi er her for å hjelpe deg, enten du er på søken etter din neste medarbeider, kollega eller leder. Vår lidenskap ligger ikke bare i å finne mennesker som kan utføre jobben. Gjennom vår nysgjerrige, teknologiske nytenkende og engasjerte tilnærming legger vi til rette for å oppdage, forvalte og utvikle talenter. Dette mener vi utgjør hele forskjellen, for alle parter – både på kort og lang sikt.


Vi tiltrekker den rette kandidaten

Vi vet hvor utfordrende det kan være å finne gode kandidater, særlig i dag når arbeidsledigheten er så lav som den er. Dette tar vi høyde for med en ny tilnærming til talentjakten. Med fag kunnskap, nysgjerrighet, humor og følelser jobber vi for å tiltrekke oss talenter i riktige kanaler og med et målrettet budskap. Hver måned tiltrekker vi oss tusentalls ny kandidater. 

Vi forstår nytten og effekten av god Employer Branding, og bruker dette som et viktig ledd i våre bemanningsprosesser. På denne måten bidrar vi til å bygge kjennskap til din merkevare, samtidig som vi tiltrekker oss kandidater med rett motivasjon.

Strukturert search, store nettverk og smart bruk av digitale kanaler gjør oss kapable til å finne de virkelig gode kandidatene. De passive kandidatene, som allerede er i gode jobber, som er lojale og med rett kompetanse. Vi bruker et spekter av ulike metoder for å nå disse.

RASK, ENKEL OG EFFEKTIV REKRUTTERINGSPROSESS


Smudhet og sømløshet er våre leveregler. Med et egenutviklet system for å håndtere kandidater, oppdrag, kunder, prosjekter, timeføring, annonsering, fakturering og oppfølging (for å nevne noe) - er det kort vei fra ide til virkelighet. Målet vårt er å gjøre det enkelt for deg som kunde, slik at prosessen går både raskt og effektivt - og at dere får den arbeidskraften dere har behov for så fort som mulig. I OMNI (systemet vårt) får du enkelt tilgang til og oversikt over anbefalte kandidater og deres profiler. Vår prosess frigir tid til at dere kan fokusere på deres kjernevirksomhet og får raskere tilgang til talenter. I tillegg tar vi risikoen, siden det er vi som ansetter medarbeideren hos oss.

ØYE FOR KOMPETANSE

 

Ved å bruke oss som bemanningsbyrå har du en sparringspartner og rådgiver med på laget. Våre bemanningsagenter er i stor grad utdannet innen sine spesifikke fagfelt, og på den måten avdekker vi raskt kompetanse og erfaring. En stor del av våre rådgivere innen bemanning er dessuten sertifiserte innen både evne og personlighetstester, verktøy vi bruker for å danne oss et komplett bilde av kandidaten, sammen med søknad, CV, telefonkartlegging, case og intervjurunder. Toptemp har lang og god erfaring med både bemanning og rekruttering, både på medarbeider- og ledernivå. I Norge har vi kontorer i Oslo, Stavanger, Bergen, Lillestrøm, Kristiansand og Tønsberg. Vi leverer både nasjonalt, internasjonalt og lokalt. Vi er revidert arbeidsgiver, hvilket betyr trygghet for deg, og vi er selvfølgelig opptatt av å følge bransjens etiske retningslinjer.



La oss gjøre det vi er best på, slik at du kan bruke tiden på det som er viktigst for deg.

Kontakt oss gjerne for en uforpliktende prat.

hjem bilder-30

Fordeler ved å benytte et bemanningsbyrå ved midlertidige ansettelsesbehov

 

1. BREDT NETTVERK

Siden 1990 har vi opparbeidet oss en stor kandidatbase, med kompetente og faglig dyktige kandidater. Vi gjør jevnlige opprydninger for å holde listene oppdatert. Gjennom egen database, search, markedsføring og stillingsannonser tiltrekker vi oss den rette kandidaten for deg. Dette gir oss muligheten for å gjøre en rask leveranse, til deg.

2. REDUSERT RISIKO

En endring i Arbeidsmiljøloven 2019 innebærer at norske arbeidstakere nå skal jobbe under forutsigbare ansettelsesforhold, og det betyr i praksis at alle har krav på det som kalles et reelt stillingsomfang, som igjen vil si fast ansettelse gjennom en avtalt stillingsprosent. Dette gir en mer forutsigbar arbeidshverdag, både for arbeidstaker og arbeidsgiver.

For dere, som kunde av Toptemp, innebærer det at vi signerer kontrakt med aktuell vikar, og leier så kandidat videre ut til dere. Avtalt stillingsprosent vil variere fra person til person, avhengig av deres behov og hvilke oppdrag dere kan tilby.

3. KOMPETANSE

Våre rekrutteringsrådgivere er i stor grad utdannet innen sine spesifikke fagfelt, og på den måten avdekker vi raskt kompetanse og erfaring.

Våre sertifiserte rådgivere benytter ofte personlighets- og evnetester som et ledd i intervjuprosessen, og vi mener resultatene av testen er med på å tegne et helhetlig bilde av kandidaten. Resultatene er likevel nettopp dette – et ledd i prosessen, ikke nødvendigvis en utslagsgivende faktor, og benyttes alltid varsomt og med et nyansert og trent øye. Sammen med CV, søknad, telefonintervju, intervju, eventuelle case og/eller evnetester, kan testene bidra til å gi et helhetlig bilde av kandidaten, og dermed en indikator på om kandidaten er en match for bedriften, og ikke minst; om bedriften er en match for kandidaten.

Og du? Vi skreddersyr uansett løsningen som er best for deg!

VÅRE KUNDEANSVARLIGE

Lars Kenneth Undrum Lars Kenneth Undrum Sr. Account Manager +4798265521
Bettina Helene Mørstad Sørlie Bettina Helene Mørstad Sørlie Recruiting & Staffing Manager +
Nina Sennerud Nina Sennerud Managing Director +4793013119
Bianca Ravn Bianca Ravn Regional Manager +4792882017
Anders Bro Anders Bro Sr. Account Manager +4799303799
Mathias Paul Mathias Paul Director +4740491150
Erin Andreassen Erin Andreassen Director +4748959848

 

Skal vi ta en prat om bemanning?

Ønsker du å bestille midlertidig personell? Trenger du å fylle et vikariat, eller bare høre mer om hva vi kan tilby? Fyll inn skjemaet under, så hører du fra oss snarlig. Haster det? Ring oss på 23 36 55 00.