Dine ansvarsområder:
- Ta imot henvendelser på telefon og mail – 2. linjesupport
- Supportoppgavene er knyttet til produktene som Consat har installert. Det kan for eksempel være feilsøking på skjermer, passasjerteller, billettsystemer etc.
- Tilbakemelding og rapportering av utførte oppdrag
- Sørge for god og effektiv gjennomføring av oppdrag
- På sikt vil man også gjøre fysiske besøk ute hos kundene
Så hvem er du?
En som trives med å administrere komplekse og spennende produkter. Gjerne med erfaring innen teknisk support, nettverk, databaser, maskinvare, installasjon, konfigurasjon og feilsøking, men dette er ikke et krav. Vi ser etter deg med den store INTERESSEN og personlig egnethet vil bli vektlagt.
Fint om du har jobbet med kundeservice og vet hva som kreves for å levere kvalitet i dialogen med både kolleger og kunder. Du er kommunikativ, serviceinnstilt og liker å jobbe tett på kunden for å finne de beste løsningene. I tillegg har du gode språkkunnskaper i både norsk og engelsk. Det vil også være en fordel å forstå svensk, da du kommuniserer en del med Sverige. Skulle du ha kunnskap innen programvare, vil dette også være et stort pluss!
Så er du klar for ditt neste steg i karrieren din? Vi gleder oss til å høre fra deg!
Søknadsfrist: 24.10.25
For ytterligere informasjon om stillingen, ta kontakt med Recruiting & Staffing Manager Hege Liudalen Wold tlf: 94007322/ hege.wold@toptemp.no
Nysgjerrig på flere av våre stillinger?
Sjekk ut toptemp.no om du vil søke gjennom flere ledige stillinger, eller lese mer om hvordan du kan lande drømmejobben. Vi har 30 års erfaring med å finne og formidle talenter både nasjonalt og internasjonalt, til et bredt spekter av fagområder. Og nå, er vi nysgjerrige på deg!
