Supportmedarbeider Support 2. linje support IT Citrix ITIL Brukerstøtte Microsoft Azure 1. linje support Windows 10 Tanking Virtualisering Cloud Microsoft Office 365 IKT-Servicefag IKT-Driftsfag Konfigurasjon Tynne klienter Skriver Nettverk Windows 11 Tilgangsstyring Brukerrettigheter Datamaskiner Microsoft 365 Saksbehandlingssystem Brukerdokumentasjon

Du vil bli del av en hyggelig gjeng som har ansvar for å supportere de ansatte i selskapet. Både i systemer og applikasjoner, samt Windows-baserte maskiner. Avdelingen tar imot henvendelser direkte via saksbehandlingssystem og telefon. Vi ser etter deg som trives med en variert hverdag der du yter god service og finner løsninger på IT-relaterte problemstillinger.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Brukerstøtte og veiledning av ansatte via telefon og tickets
  • Bestilling, oppsett og feilsøking av PC, mobil, skrivere og lignende
  • Brukeradministrasjon og tilgangsstyring i Active Directory/Azure AD, Citrix, Office 365
  • Logging og oppfølging av saker i saksbehandlingssystemet Pureservice
  • Bidra på drift av lokale og systembaserte IT-løsninger, samt tilhørende dokumentasjon
  • Delta på vaktordning utenfor normal arbeidstid (08:00-15:30) ved behov

 

Dette er en jobb som krever at du er selvstendig og tar ansvar for dine oppgaver. Det vil dukke opp mange ulike typer saker som skal håndteres, så det er viktig at du greier å jobbe strukturert med disse og prioritere riktig. Samtidig vil du komme inn i et team som stiller opp for hverandre, så vi håper du liker å samarbeide og er flink til å spørre om hjelp når du trenger det.

 

Kvalifikasjoner:

  • Det er ønskelig med høyere utdanning eller relevant fagbrev, men direkte relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • Erfaring fra IT-support i Microsoft-miljø, med forståelse for metodikk som ITIL
  • Evnen til å sette seg inn i lokal IT-infrastruktur, Microsoft-baserte systemer og bransjespesifikke applikasjoner
  • Behersker et Skandinavisk språk flytende, og er komfortabel på Engelsk

 

Dette er et oppdrag hos vår kunde, så du vil bli ansatt i Toptemp. Jeg vil følge deg opp hele veien for å passe på at du trives, og sørge for at du har det du trenger for å gjøre en god jobb. Hvem du skal jobbe for og med vil bli informert om i løpet av rekrutteringsprosessen.

 

Høres dette interessant ut? Da håper jeg du søker med det samme. Vi behandler søknader fortløpende.

For å søke på stillingen ber vi om en CV som viser din IT-erfaring. Det er ikke et krav med søknadsbrev for å bli vurdert.

Etter du søker vil du få tilsendt et kort spørreskjema på mail med avkrysningsspørsmål, dette må besvares for at vi skal kunne vurdere CV’en din. Hvis du ikke mottar spørreskjema så sjekk søppelpost, eller gi meg beskjed hvis feil mailadresse ble registrert på profilen din på www.toptemp.no/min-side

Eventuelle spørsmål kan sendes til eivind.svendsen@toptemp.no

 

 

 

Nysgjerrig på flere av våre stillinger?

Sjekk ut toptemp.no om du vil søke gjennom flere ledige stillinger, eller lese mer om hvordan du kan lande drømmejobben. Vi har 30 års erfaring med å finne og formidle talenter både nasjonalt og internasjonalt, til et bredt spekter av fagområder. Og nå, er vi nysgjerrige på deg!