Rollen kombinerer både administrative og relasjonsbyggende oppgaver, og passer perfekt for deg som motiveres av å gi kundene en trygg, effektiv og smidig kundereise.
Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:
- Sørge for god onboarding av nye kunder, samt etablering av kundeforhold med rett og oppdatert informasjon (KYC)
- Oppfølging av kunder over telefon og e-post, og bistå ved bankbytte og kontoavvikling
- Håndtering av bankens systemer, samt deltakelse i prosess - og forbedringsarbeid
Hvem er du?
Du er nysgjerrig, strukturert og har et godt øye for detaljer. Du liker nøyaktighet og grave i systemene for å få ting rett først som sist. Du liker å jobbe selvstendig, er selvgående, og samtidig flink til å spørre om hjelp når du innser at du ikke forstår.
Du er en positiv og samarbeidsvillig kollega, som blir satt pris på av de rundt deg, og har gode kommunikasjonsferdigheter både skriftlig og muntlig. Det er en fordel om du har erfaring fra bank/finans, eller kjennskap til SDC. Du har utdanning innen økonomi, administrasjon, finans eller lignende, og har erfaring fra administrative og kunderelaterte arbeidsoppgaver.
Hvorfor velge oss?
Du blir en del av et spesialisert fagmiljø i et selskap med klare vekstambisjoner og høy kompetanse på sine felt. Du blir tilbudt konkurransedyktige betingelser og gode utviklingsmuligheter i et arbeidsmiljøet preget av samarbeid, tillit og faglig nysgjerrighet.
Høres dette ut som noe for deg?
Søk på stillingen og fortell oss hvem du er.
Vi gleder oss til å høre fra deg!
Nysgjerrig på flere av våre stillinger?
Sjekk ut toptemp.no om du vil søke gjennom flere ledige stillinger, eller lese mer om hvordan du kan lande drømmejobben. Vi har 30 års erfaring med å finne og formidle talenter både nasjonalt og internasjonalt, til et bredt spekter av fagområder. Og nå, er vi nysgjerrige på deg!