Dine arbeidsoppgaver vil være:
- Føring og godkjenning av bilag i PowerOffice
- Avstemming og kontroll av inngående fakturaer mot prosjekt og utgående fakturering
- Administrative støtteoppgaver som for eksempel ISO/kvalitetsarbeid, bistå ved anbudsprosesser, kontrakt- og dokumenthåndtering, og bistå ved markedsføring og messer.
Hvem er du?
Vi ser etter deg som har erfaring med regnskapsoppgaver, og har gode kommunikasjonsferdigheter på norsk, både muntlig og skriftlig. Du er god med systemer, og har gjerne jobbet i PowerOffice fra tidligere, og er en strukturert og flittig medarbeider.
Du liker variasjon i hverdagen, og tar utfordringer på strak arm. Du beskrives som positiv, arbeidsom og selvgående, og gir deg ikke før jobben er gjort!
Hva får du?
Vår kunde er en fremtidsrettet bedrift med fokus på moderne teknologi og grønne installasjoner.
Du vil få tillit, ansvar og fleksibilitet, og en viktig rolle i selskapets videre utvikling. Du blir en del av et trivelig arbeidsmiljø med imøtekommende kollegaer, og vil selvfølgelig også få konkurransedyktige betingelser.
Søk gjerne på stillingen om du er interessert, eller ta kontakt for mer informasjon.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Nysgjerrig på flere av våre stillinger?
Sjekk ut toptemp.no om du vil søke gjennom flere ledige stillinger, eller lese mer om hvordan du kan lande drømmejobben. Vi har 30 års erfaring med å finne og formidle talenter både nasjonalt og internasjonalt, til et bredt spekter av fagområder. Og nå, er vi nysgjerrige på deg!