Vil du skape suksess som Customer Success Manager?

Stillingstittel: Konsulent
Sted: Karvesvingen 1, 0579 Oslo
Stillingstype: Fast
Antall: 1
Publisert: 26.10.2020
Motimate søker en selvdreven og engasjert Customer Success Manager med teknisk bakgrunn, som er brennende opptatt av å skape gode digitale løsninger Vi leter etter deg som er over gjennomsnittet interessert i teknologi, som kan vise til minimum 3 års erfaring med den tekniske delen av stillingen og som kanskje kan skilte med en spennende IT-utdannelse? Det viktigste for oss er dog at du har teknisk kompetanse, at du trigges og ikke skremmes av integrasjoner og API’er, at du er en åpen og nysgjerrig relasjonsbygger og ikke minst; at du brenner for å skape den gode produktopplevelsen for dine kunder.
Motimate søker en selvdreven og engasjert Customer Success Manager med teknisk bakgrunn, som er brennende opptatt av å skape gode digitale løsninger Vi leter etter deg som er over gjennomsnittet interessert i teknologi, som kan vise til minimum 3 års erfaring med den tekniske delen av stillingen og som kanskje kan skilte med en spennende IT-utdannelse? Det viktigste for oss er dog at du har ...

Hva vil hverdagen din bestå av?  

En viktig del av rollen din vil være å hjelpe kunden med den tekniske delen av onboardingen. Vi ønsker at Motimate og kundens systemer skal fungere godt sammen og det blir din jobb å få det til å skje. Du bør derfor ha jobbet med: 

  • Oppsett av SSO med Azure AD
  • Auth0
  • G Suite
  • Import av brukere med CSV (strukturere, mappe og avstemme)
  • Du må ha god innsikt i og forståelse for API`er og erfaring med konfigurasjon av koblinger mellom skyløsninger.

 Du vil også

  • Sørge for vellykket onboarding og implementering av nye kunder/brukere i Motimate
  • Holde presentasjoner i form av opplæring og kursing ute hos kundene
  • Holde løpende dialog med kundene og holde dem oppdatert på eventuelle nye funksjoner, endringer, feil etc. fra vår side
  • Fungere som kundens rådgiver ved eventuelle problemstillinger som måtte dukke opp og foreslå løsninger basert på innsikt og erfaringer fra andre kunder
  • Fremme mulighetene som finnes i løsningen 
  • Bidra til Motimates videre vekst og utvikling

Vi legger vår ære i å levere suveren kundeoppfølging. For deg betyr det at kunden skal håndteres som en ekte ´mate. På den måten er vi sikker på at du vil sørge for at alle kunder blir sett og hørt, samt at de får løst sine tekniske utfordringer så raskt som mulig. Med utmerkede kommunikasjonsevner tar du denne oppgaven på strak arm, og oversetter ivrig fra «utviklersk» til forståelig norsk. Og som den globetrotteren vi innerst inne mistenker du er, består ordforrådet ditt både av norske og engelske gloser.

I denne rollen får du gleden av å jobbe tett med våre salgs- og produktutviklingsteam, samt fungere som et bindeledd mellom avdelingene og kunden. Du vil identifisere brukerbehov, sørge for videreformidling av kundenes innspill og sende feilrapporteringer og utviklingsønsker riktig vei. Du vil også ha en sentral rolle i videreutviklingen av Motimate, gjennom aktivt å delta og påvirke videre produktutvikling.

Motimate skal oppleves som proaktive, serviceinnstilte, positive og løsningsorienterte, så derfor er det viktig at du er tett på kundene og samler viktig innsikt som igjen bidrar til å utvikle både produktene og virksomheten.

 Hva kan vi tilby deg?

Hos oss får du muligheten til å utvikle deg i et spennende og solid scale-up selskap i sterk vekst. Du vil få jobbe med en ny og effektiv tjeneste innen opplæring og internkommunikasjon som utfordrer bedriftsmarkedet innen kursing og utvikling, og bli kjent med kollegaer fra mange ulike land og kulturer. I flotte lokaler sentralt i Oslo blir du en del av et fantastisk team hvor kulturbygging står i fokus, og som du også vil få være med på å bygge.

Og ikke nok med det, du vil også få lønn!

Vi elsker folk som liker å prøve seg utenfor komfortsonen og vi tror du er en sånn en! Søk i dag, så blir du kanskje vår nye ‘mate?

 

Kort om oppdragsgiveren

Motimate er et prisbelønnet SaaS-selskap. Vår ambisjon er å gjøre intern kommunikasjon og opplæring av ansatte morsom og enkel. Motimate er et resultatet av mer enn ti års samarbeid med noen av Skandinavias største selskaper for å forbedre sin interne kommunikasjon, forretningskultur og opplæring av ansatte.

 

 

Nysgjerrig på flere av våre stillinger?

Sjekk ut toptemp.no om du vil søke gjennom flere ledige stillinger, eller lese mer om hvordan du kan lande drømmejobben. Vi har 30 års erfaring med å finne og formidle talenter både nasjonalt og internasjonalt, til et bredt spekter av fagområder. Og nå, er vi nysgjerrige på deg!

Søk på stillingen

Dra og slipp

CV-registrering
Laster opp "": Laster opp CV... Laster opp CV... Leser CVen... En feil oppstod under opplastning.

Du kan prøve på nytt eller registrere deg manuelt her.

%

Her finner du jobben

Har du spørsmål?

Kine Hagen

Kine Hagen

Rekrutteringsrådgiver

Jeg hjelper deg gjerne. Ring meg på 95139980 eller send en e-post, så hører du fra meg snart.

Vi bruker cookies for å forbedre din brukeropplevelse.

En cookie, eller informasjonskapsel om du vil, er en liten tekstfil som vi lagrer i nettleseren din. En cookie inneholder kun tekst, er ikke et program og inneholder ikke virus. Besøkende på vår nettside (www.toptemp.no) vil få spørsmål om vi kan benytte cookies til å samle brukerdata. Vi bruker cookies til essensiell sporing for at nettsiden rent teknisk skal kunne fungere, og for å optimalisere innhold og design så våre kandidater og kunder får best mulig brukeropplevelse. Vi bruker også cookies for å analysere trafikkkilder og for å måle effekt av annonsekampanjer.

Les vår cookies erklæring for mer informasjon.

Les mer Godkjenner ikke