NO

KJØPSBETINGELSER

Priser 

Priser på tjenestene og testene er oppgitt inklusive moms. 

 

Angrerett og avbestilling

Ved kjøp av tester gjelder ikke angrerettsloven på samme måte som ved kjøp av varer på nett.

 

Angrerettsloven kapittel 5 §19 tar for segfølgende begrensninger: Punkt b sier at: “Ved annet fjernsalg enn telefonsalg gjelder angreretten ikke for enkeltstående tjenester dersom selgeren ved avtaleinngåelsen forplikter seg til å levere tjenesten på et bestemt tidspunkt eller innenfor et bestemt tidsrom”.

 

Enkeltstående tjenester som leveres på et bestemt tidspunkt eller innenfor et bestemt tidsrom er for eksempel teater-, kino-, kurs-, konsert- og flybilletter. Tidsrommet må være begrenset og våre tester faller innenfor denne begrensningen, dermed har ikke du som kunde angrerett. 

 

Ønsker du å kansellere bestillingen din, må dette gjøres før du tar testen via e-post til hei@toptemp.no eller per telefon. Dersom du har utført testen er kjøpet endelig, og kan derfor ikke avbestilles.

 

Leveringstid

Ved kjøp av personlighet- og / eller eventest vil du motta en e-post med lenke til testen innen to (2) virkedager. Du vil også booke tidspunkt for tilbakelesing av resultatene via e-post med en av våre rådgivere.

 

Tilbakebetalingsplikt

Hvis du kansellerer kjøpet, forplikter vi oss til å betale tilbake din betaling for tjenesten senest 30 dager etter at vi har fått melding om at du ønsker å avbestille. Du må selv betale eventuelle returkostnader for å sende tilbake varer.

Se også Forbrukerrådets hjemmesider for mer informasjon om deres rettigheter.

 

 

Betalingsløsning

Vi bruker Klarna Checkout som vår betalingsløsning. Kjøp nå - betal etter levering.

Når du velger Klarna faktura handler du trygt og enkelt. Du trenger aldri å oppgi kortinformasjon, og du betaler alltid etter at du har mottatt varene dine.

  • Få varen hjem før du betaler
  • Betalingstid - alltid minst 14 dager
  • Du behøver aldri å oppgi kortinformasjon
  • Du kan laste ned dine fakturaer på klarna.no
  • Mulighet for delbetaling **


Betalingsvilkår

Kredittid er minst 14 dager fra fakturadato. Næringsdrivende kan, når det indikeres i kassen, tilbys en kredittid på 30 dager fra fakturadato. Faktura sendes sammen med leveransen. I henhold til avtalen med nettbutikken kan fakturaavgift tilkomme.

Hvis betaling unnlates tilkommer et purregebyr på 67,00 kr, samt en forsinkelsesrente på 8,50%. Ved fortsatt utelatt betaling sendes et inkassovarsel med nytt purregebyr. Kravet blir deretter sendt til inkasso og ytterligere omkostninger vil påløpe.

 

Kredittsjekk

Når du velger Klarna som betalingsløsning kan det bli gjort en kredittsjekk. Dersom kredittsjekk blir foretatt, vil et gjenpartsbrev sendes enten elektronisk eller per post.

 

Omvandling av faktura til fleksibel delbetaling

På din faktura kan du bli tilbudt å betale et lavere beløp i stedet for å betale hele fakturaen med en gang. Om du velger å betale et lavere beløp enn totalbeløpet, anses dette som en søknad om å endre fakturaen til fleksibel delbetaling (Klarna Konto). Du betaler da i egen takt, men minst 95 kr per måned. Klarna Konto er en rammekreditt som kan benyttes for kjøp av varer og tjenester fra nettbutikker som tilbyr Klarna Konto. Den faktiske kontoavtalen inngås senere i forbindelse med at kontoavtalen sendes til din folkeregistrerte adresse. Klarna Konto tilbyr forbrukeren mulighet til å betale sine kjøp i månedlige avdrag samlet på en månedlig faktura, i stedet for å betale hele beløpet med en gang for det enkelte kjøp. Din kredittgrense er som høyst 5000 NOK. Dersom du fikk ditt første kjøp på delbetaling eller betalingsutsettelse godkjent på et beløp som er høyere enn 5000 NOK, er det dette beløpet som er din kredittgrense. Kreditgrense fremgår også på avtalens førsteside. Vilkårene for Klarna Konto fremkommer nedenfor. 

 

Ved et kjøp på f.eks. 5 000 kr tilkommer ingen etableringsgebyr. Årsrenten er 22% og månedlig administrasjonsgebyr er 45 kr, hvilket utgjør en effektiv rente på 48,56 %. Prisen på kredittkjøpet blir da 6 156 kr med 12 delbetalinger på 513 kr stk. Dette eksempelet forutsetter at delbetalingen skjer over et år.

 

Allmenne vilkår finner du her.

 

Standardiserte europeiske opplysninger om forbrukerkreditt finner du her.

 

Bruk av personopplysninger

Personopplysninger behandles i henhold til gjeldende lovverk. Klarna bruker personopplysninger først og fremst for å utføre kundeanalyser, identifikasjoner, kredittvurderinger og til markedsføring. Ditt kundenummer hos Klarna er ditt fødselsnummer. Se Klarna sine retningslinjer for personvern for en nærmere beskrivelse av hvordan vi håndterer personopplysninger.

Ved å benytte deg av Klarna sine betalingsløsninger godkjenner du at vi anvender dine personopplysninger i henhold til Klarnas retningslinjer for personvern, inklusiv eventuell overføring til særskilt utvalgte samarbeidspartnere eller stater utenfor EU/EØS-området.

 

* Gjelder bare forbrukerkjøp og gjelder ikke for varer og tjenester som f.eks. flyreiser, 

evenement og spesialtilpassede varer.

 

** Mulighet for delbetaling tilbys bare privatpersoner.

Du kan stole på oss.


Vi er eksperter på å være arbeidsgivere og vi tar dette ansvaret på høyeste alvor. Tillitten vi får av våre kunder og ansatte er noe vi verdsetter
svært høyt, og for å opprettholde denne tilliten jobber vi kontinuerlig for å sikre og ivareta deres trygghet.
Våre systemer er oppdaterte, effektive og compliant. Systemene sørger blant annet for at vi ikke leverer kandidater som ikke har de påkrevde
kvalifikasjoner og sertifikater, og to ganger I året blir vi revidert på kvalitet, miljø og evnen til å drive et seriøst og kompetent bemanningsselskap - gjennom Revidert Arbeidsgiver, ISO 9001 og ISO 14001. Vi er en transparent samarbeidspartner, og inviterer gjerne til å komme på revisjon - vår dør er alltid åpen!
Vi ansetter mennesker med den rette kompetansen, utvikler våre ansatte, tilrettelegger for faglig påfyll og jobber systematisk med kultur og
arbeidsmiljø. Vi er stolte av å kunne levere kvalifisert personell, som har det minst like godt i et arbeidsforhold med oss, som om de skulle
jobbet fast hos dere.
På sett og vis anser vi oss selv som en del av dere. Og da kan kun det beste forventes!

GDPR

Ditt personvern er viktig for oss.


Vi er svært opptatt av å beskytte deg og dine personopplysninger. Du kan lese mer om vår personvernpolicy her:

 

 

REVIDERT ARBEIDSGIVER

Vi er stolte over å være en RA-bedrift.


Et kvalitetsstempel for bemanningsbedrifter. For å kunne bli Revidert Arbeidsgiver må bedriften være medlem av NHO Service og Handel, være registrert hos Arbeidstilsynet og være organisert som et norsk aksjeselskap. Du kan lese mer om dette her:

 

ISO SERTIFISERT

Vi er ISO 9001 og ISO 14001 sertifisert.

Hva betyr dette? ISO 9001 gir oppskriften på hvordan organisasjoner til enhver tid skal kunne tilby produkter og tjenester som oppfyller de krav til kvalitet som kundene forventer. Standarden sier noe om hvordan man skal lede prosesser og blir mer effektiv i det man driver med. ISO 14001 er verdens mest anerkjente standard for miljøstyring. Den setter fokus på hvordan du kan redusere belastningen selskapet har på miljøet.