Administrasjonskoordinator Administrasjon / Kontor / Personal Koordinator Arbeids- og organisasjonspsykologi Kundeservice Administrasjonsmedarbeider Administrasjon og ledelse Administrasjon Kontormedarbeider Handelshøyskolen BI Bachelorgrad

Som Adgangskoordinator vil du jobbe i en utpreget servicestilling. Du vil få et bredt kontaktnett internt i organisasjonen på tvers av ulike avdelinger. I jobben vil du administrere adgang til tekniske lokasjoner rundt om i landet. I hovedsak vil du jobbe med innkommende henvendelser og behandle disse fortløpende. Derfor er det viktig at du er selvstendig og liker frihet under eget ansvar. 

Det er en god variasjon i arbeidsoppgaver og man får god opplæring:

  • Implementering av digital adgang til våre lokasjoner og tilgangsstyring
  • Kontaktpunkt for henvendelser rundt adgang og tilgang til nøkler
  • Oppdatere info i interne systemer (endringer av adkomst, nøkler og kontaktpersoner)
  • Sette opp/avvikle lokale IT-systemer i samarbeid med IT avdeling
  • Kontaktpunkt for kunder/partnere/leverandører av tjenester,

Vi tilbyr en spennende og variert rolle med faglig dyktige og inkluderende kollegaer i flotte lokaler. 

Kjenner du deg igjen i beskrivelsen og tenker JA dette er meg? Og du har sikkerheltsklarering eller tror du kan få? Ja, da vil vi gjerne høre fra deg. Last opp CV og et kort søknadsbrev. Vi vurderer søkere fortløpende.

 

 

 

Nysgjerrig på flere av våre stillinger?

Sjekk ut toptemp.no om du vil søke gjennom flere ledige stillinger, eller lese mer om hvordan du kan lande drømmejobben. Vi har 30 års erfaring med å finne og formidle talenter både nasjonalt og internasjonalt, til et bredt spekter av fagområder. Og nå, er vi nysgjerrige på deg!