Kunderådgiver Administrasjon / Kontor / Personal Kundeservicemedarbeider Kundeservice Kundekonsulent Support Callsenter Kontormedarbeider Sommervikar

Tenk på mobiltelefonen din.

 Stedet du kommuniserer, betaler, planlegger og blir underholdt. Du trenger at den funker som den skal, når den skal.

 Dersom det trådløse nettet skurrer, eller du har glemt PIN-koden, er det kjempeviktig å ha en god og hjelpsom operatør i ryggen.

 Det er det vi i Phonero skal være!

 

Hver dag strekker vi oss for å heve standarden for hva som forventes av en mobiloperatør. Det innebærer å jobbe etter vår ambisiøse visjon: Å være det foretrukne valget for bedrifter og offentlig sektor, og tilby kundeservice i verdensklasse.

 

For bare tenk på hva det gjorde med deg, de gangene du opplevde at noen var ekstra hyggelig og hjelpsom, og ga deg mer enn du forventet. En skikkelig varm følelse i kroppen, ikke sant? Nå kan du få være med å skape slike øyeblikk hver dag.

 

Her er ti gode grunner til å kontakte oss:

1. Du får bidra til fornøyde kunder i andre enden, hvor de gjerne snur seg til sidemannen og sier «Wow, for en service!»

2. Som et av bedriftens ansikter utad blir du en direkte bidragsyter til Phoneros resultater. Du vil tydelig se resultatene du skaper, gjennom konkrete mål og KPI-er. Det er motiverende, det!

3. Og apropos resultater: vi har vunnet flere priser for vår kundeservice, senest EPSI og Bytt.no i 2023.

4. Den gode kulturen er en av hovedårsakene til at ansatte blir værende år etter år, og at tidligere ansatte kommer tilbake. Vi scorer høyt på anonyme arbeidsmiljøundersøkelser, og har det bare veldig fint sammen på jobb.

5. Gode team- eller enkeltprestasjoner? Da feirer vi!

6. Du blir en del av et selskap som tar ansvar. Inkludering, respekt for menneskerettigheter, bærekraft, mangfold på arbeidsplassen, ansvarlig innkjøp og fokus på psykisk og fysisk helse ligger i kjernen av virksomheten. Overskuddsmat leveres til de som trenger det, mobiler gjenbrukes, vi samarbeider med Blå Kors og støtter Kreftforeningen, blant annet.

 

– Det jeg liker med å jobbe i Phonero er at vi har et fantastisk arbeidsmiljø, og du lærer noe nytt hver dag! En erfaring som er gull verdt i arbeidslivet, sier kundeveileder Cecilie, som vil bli en av dine gode kollegaer.

 

For å lykkes i rollen bør du være glad i å prate med mennesker, av åpenbare grunner. Veiledningen vil skje både over telefon og på chat, så skriftlige evner er vel så viktig som muntlige. Telekom er en bransje som stadig er i endring, og derfor håper vi at du har et oppriktig ønske om å stadig utvikle deg. Ellers håper vi du har fullført videregående skole, og har grunnleggende dataferdigheter. Tidligere relevant erfaring teller selvsagt også positivt. Du bør evne å ha en trygg og imøtekommende tilnærming, også de gangene du møter på mennesker som ikke har en god dag. For oss som jobber med dette, finnes det ingenting som er mer givende enn å oppleve at vi klarer å snu disse menneskene til å takke for hjelpen – fordi vi møter frustrasjonen og forvirringen deres med forståelse, lytting og løsning.

 

Så hva tenker du – kunne du tenke deg å gjøre våre kunders hverdag litt bedre denne sommeren?

 

Vi sitter klar ved telefonen og håper nettopp DU er den neste som tar kontakt.

 

 

 

Nysgjerrig på flere av våre stillinger?

Sjekk ut toptemp.no om du vil søke gjennom flere ledige stillinger, eller lese mer om hvordan du kan lande drømmejobben. Vi har 30 års erfaring med å finne og formidle talenter både nasjonalt og internasjonalt, til et bredt spekter av fagområder. Og nå, er vi nysgjerrige på deg!