Administrasjonsmedarbeider Administrasjon / Kontor / Personal Administrasjon Kontormedarbeider Fakturamedarbeider Ordrebehandler

Rollen er ikke ferdig definert og vi ser derfor etter deg som er fleksibel, synes dette er spennende og har et langsiktig perspektiv. 

Hovedoppgavene vil bestå av:

  • Opprettelse av ordre, fakturering, samt time- og kostnadskontroll i systemet
  • Effektiv oppfølging av fellesmail, sikre rask respons og løsning på henvendelser
  • Bestilling av kontorrekvisita, adgangskort, arbeidstøy og verktøy i henhold til behovene i organisasjonen.
  • Ansvar for oppfølging av bilparken 
  • Aktiv oppfølging av kundefordringer for å sikre rettidig betaling og god kunderelasjon
  • Utføre forefallende administrative oppgaver ved behov

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Fordel med relevant erfaring fra lignende administrativ rolle
  • God kjennskap ERP-systemer
  • Sterke kommunikasjonsferdigheter, både skriftlig og muntlig
  • Evne til å jobbe selvstendig og strukturert, samtidig som du trives med å samarbeide i team
  • Høy grad av nøyaktighet og pålitelighet i utførelsen av oppgaver

Vi tilbyr:

  • En spennende variert stilling i et hyggelig miljø med aktiviteter utenom arbeidstid
  • Muligheten til å jobbe med varierte oppgaver og bidra til en viktig del av organisasjonens drift.

Vi jobber med stillingen fortløpende og det er ønskelig med en oppstart fortrinnsvis i juni så her er det ikke tid å miste! 

Gleder oss til å høre fra deg :-)

 

 

 

Nysgjerrig på flere av våre stillinger?

Sjekk ut toptemp.no om du vil søke gjennom flere ledige stillinger, eller lese mer om hvordan du kan lande drømmejobben. Vi har 30 års erfaring med å finne og formidle talenter både nasjonalt og internasjonalt, til et bredt spekter av fagområder. Og nå, er vi nysgjerrige på deg!