Vi hjelper deg med marketing!

Visste du at 92% vil vurdere å bytte jobb til et sterkere employer brand? Eller at det kun er 6 % som er aktive jobbsøkere? Nye tider, krever nye metoder og verktøy for å tiltrekke og engasjere den rette kandidaten - og ikke minst gjøre det uimotståelig å ville bytte jobb. Vi har laget tre ulike pakkeløsninger som vil passe for de fleste. Kontakt oss om du ønsker mer informasjon eller en tilpasset løsning.

Hvordan tiltrekke kandidaten?

The hunter

Kr 12 000

Du er på jakt etter den aktive jobbsøkeren som gjerne følger med på finn.no. Denne pakken innebører en kartlegging av deres behov, hvem dere er og hva som gjør dere attraktive for den rette kandidaten. Vi utarbeider annonseforslag og publiserer annonsen på finn.no/jobb og toptemp.no. Søkere kommer inn i vårt rekrutteringssystem, men dere som står som kontaktperson i annonsen. Dette tjenesten inneholder ingen screening av kandidater og vi gjør alle søkere tilgjengelig for dere gjennom vår portal. 

Attention please

Kr 35 000

Du er på jakt etter kandidaten som ikke henger på Finn.no/jobb og heller ikke har autosøk på drømmejobben. Vi starter med kartlegging av behov, stillingen, kulturen, verdier og selskapsprofilen. Annonsetekst og innhold skrives med bistand fra tekstforfatter. Det lages 2 annonsekampanjer som A/B testes og optimaliseres. Inkludert i pakken er annonsering i sosiale medier. Ved kampanjeslutt sammenstilles resultater som CTR, CPC, engasjement og rekkevidde i en rapport. Søkere registreres i vår rekrutteringsplattform, OMNI. Det er dere som står som kontaktperson i annonsen, og pakken inkluderer derfor ingen screening og vi gjør alle søkere tilgjengelig for dere gjennom portalen vår. 

Playing hard to get

kr 65 000

Dette er kandidaten som det finnes mange av, men som "alle" vil ha tak i. Vi starter med en kartlegging av behov, stillingen, kulturen, verdier og selskapsprofilen. Kampanjen målrettes og plasseres i medier hvor kandidaten naturlig oppholder seg. Annonsetekst og innhold skrives av tekstforfatter og baseres på en definert persona laget for deres drømmekandidat. Det lages 2 til 4 annonse-kampanjer som A/B testes og optimaliseres. Inkludert i pakken er en medieplan for annonsering i sosiale medier. Mot slutten av kampanjen vil det gjennomføres retargeting-annonser ved behov – mot de som har lest annonsen. Ved kampanjeslutt sammenstilles resultater som CTR, CPC, engasjement og rekkevidde i en rapport. Alle søkere registreres i vår rekrutteringsportal, men det er du som kunde som står som kontaktperson i annonsen. Dette produktet inneholder ingen screening og vi gjør alle søkere tilgjengelig for dere gjennom portalen vår. 

Vil du høre mer?

Ikke nøl med å ta kontakt med oss for en prat om hvordan vi kan jobbe sammen for å tiltrekke din neste medarbeider - helt uforplinkende. Vi som jobber i vårt inhouse marketingbyrå er lidenskapelig opptatt av å hjelpe med det vi kan best, og vi håper vi får gleden av å bli bedre kjent med deg!

*
*
Vi bruker cookies for å forbedre din brukeropplevelse.
Les vår cookies erklæring for mer informasjon.
Godkjenner ikke