Administrativ Assistent

Stillingstittel: Kontorassistent
Sted: Kristiansand
Stillingstype: Engasjement
Startdato: 27.5.2019
Antall: 1
Publisert: 24.05.2019

For en av våre kunder innenfor olje og gass sektoren ser vi etter en Administrativ Assistent til Aftermarket avdelingen. Vi ser etter deg som er strukturert, liker et høyt tempo, har meget gode kommunikasjonsevner og en høy arbeidskapasitet. 

Arbeidsoppgaver: 

  • Ordrehåndtering
  • Behandling av reiseregninger
  • Visum
  • Kurskoordinering 

Kvalifikasjoner: 

  • Kompetanse og erfaring fra lignende arbeidsoppgaver
  • Høyere utdannelse er ønskelig
  • Flytende i både norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig
  • Gode IT kunnskaper

 

For mer informasjon ta kontakt med Rebecca Maylam Hoff tlf: 98401824 / rebecca.hoff@toptemp.no  

 

Om Toptemp

Er du klar for det neste steget i karrieren din? Hvert år hjelper vi tusenvis av personer inn i riktig jobb.

Vi er her for å hjelpe deg, enten du er jobbsøker på jakt etter ditt neste oppdrag, prosjekt eller selveste drømmejobben.

Siden 1990 har vi funnet og formidlet talenter over hele landet – og internasjonalt. Vi bemanner og rekrutterer for våre kunder innen de fleste bransjer og fagområder som engineering, elektro, offshore, finans, økonomi og regnskap, HR og personal, lager og logistikk, handel og kontor, hotell og restaurant, salg og markedsføring, IT og teknologi.

 

Søk på stillingen

Stillingen har utløpt.

Her finner du jobben

Har du spørsmål?

Rebecca Maylam Hoff

Rekrutteringsrådgiver/Prosjektansvarlig

Jeg hjelper deg gjerne. Ring meg på 98401824 eller send en e-post, så hører du fra meg snart.

Vi bruker cookies for å forbedre din brukeropplevelse.
Les vår cookies erklæring for mer informasjon.
Godkjenner ikke