Du vil tilhøre teamet på Lillestrøm, men vil kunne sitte på andre lokasjoner i banken som for eksempel på Sørumsand og Råholt.
Som Cash Management ansvarlig vil dine arbeidsoppgaver bestå av:
- Aktiv dialog med bedriftskunder og kartlegging av hvilke produkter kunder har behov for innen hverdagsøkonomi, eksempelvis betalingsløsninger og effektiv likviditetsstruktur
- Registrering og oppfølging av nyetablerte kunder med fokus på fullmakter og organisasjonsstruktur
- Aktivt bidra til et effektivt og godt samspill mellom CM og andre relevante avdelinger i banken
- Holde deg oppdatert på nye løsninger innen program og verktøyene banken benytter
- Proaktivt arbeid mot nye og eksisterende kunder
Som CM-ansvarlig har du et særskilt ansvar, og vil være kontaktperson mot Eika for de ulike produktselskapene innenfor ditt fagområde.
I tillegg til spennende og utfordrende arbeidsoppgaver vil du bli en del av et faglig sterkt og engasjerende arbeidsmiljø. Romerike Sparebank er opptatt av kundene sine, gi personlig rådgivning samt å være engasjerte i det lokale idretts- og kulturmiljøet.
Vi håper du vil sette kursen mot oss i Romerike Sparebank, for her vil du få;
- En bank med lang historie, solid posisjon i lokalmiljøet og spennende vekstambisjoner
- Entusiastiske og dyktige kolleger i et uformelt miljø, preget av samarbeid og langsiktighet
- Bli en del av et stort team med engasjerte og hyggelige kollegaer i Lillestrøm
- Ta del i bankens årlige bonusordning
- Konkurransedyktige lønns-, forsikring- og pensjonsordninger
- Ansattbetingelser på lån og forsikring
- Tilhørighet til en sterk allianse, som sikrer bredde i produktspekter, gode verktøy og konkurransedyktighet i markedet
Så hvem er du?
Du er en person som brenner for de gode samtalene, og som ser verdien i en god behovsanalyse slik at du kan gi kunden de beste rådene og anbefalingene vedrørende deres økonomi. Du er uredd i ditt møte med potensielle nye kunder, og er proaktiv, målrettet og oppmerksom i din personlige kundebehandling. Din fremtoning overfor kunder blir beskrevet som profesjonell, personlig og engasjert, og dine kollegaer vil beskrive seg som en god lagspiller med mye positiv energi. Du liker å tenke på hvordan du skal kunne slå gårsdagens prestasjoner, og motiveres av å kunne se utviklingen gjennom tallene dine. Å jobbe strukturert og selvstendig faller deg helt naturlig, og du er tilpasningsdyktig og uredd i møte med nye utfordringer og oppgaver. Du vil jobbe tett sammen med teamet for å løse de utfordringene dere møter på, og dere spiller hverandre gode i hverdagen.
Du har utdannelse på høyskole -eller universitetsnivå, og har gode kommunikasjonsferdigheter i norsk, både skriftlig og muntlig. Du har tidligere jobbet med kundeservice, og har god kunnskap innen fagområdet Cash Management.
Vi håper du kjenner deg igjen i bankens verdier; Personlig, Engasjert og Lokal?
Arbeidsmiljøet på kundesenteret er også preget at god stemning, mangfold og åpen kommunikasjon.
Banker ditt hjerte litt ekstra for gode kunderelasjoner? Da håper vi at du søker på stillingen som Cash Management ansvarlig hos oss.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Søknadsfrist: 3. november
Nysgjerrig på flere av våre stillinger?
Sjekk ut toptemp.no om du vil søke gjennom flere ledige stillinger, eller lese mer om hvordan du kan lande drømmejobben. Vi har 30 års erfaring med å finne og formidle talenter både nasjonalt og internasjonalt, til et bredt spekter av fagområder. Og nå, er vi nysgjerrige på deg!