Leveransekoordinator IT

Tenk på mobiltelefonen din.
Stedet du kommuniserer, betaler, planlegger og blir underholdt. Du trenger at den funker som den skal, når den skal.

Som bedriftseier er du avhengig av en sømløs overgang til ny mobiloperatør. Da er det kjempeviktig å ha en god leveranseansvarlig som følger opp og ivaretar hele kundereisen.

Hver dag strekker vi oss for å heve standarden for hva som forventes av en mobiloperatør. Det innebærer å jobbe etter vår ambisiøse visjon: Å være det foretrukne valget for bedrifter og offentlig sektor, og tilby kundeservice i verdensklasse.

Det er det vi i Phonero skal være!

For bare tenk på hva det gjorde med deg, de gangene du opplevde at noen var ekstra hyggelig og hjelpsom, og ga deg mer enn du forventet. En skikkelig varm følelse i kroppen, ikke sant? Nå kan du få være med å skape slike øyeblikk hver dag.

Her er ti gode grunner til å kontakte oss:

1. Du får bidra til fornøyde kunder i andre enden, hvor de gjerne snur seg til sidemannen og sier «Wow, for en service!»

2. Som et av bedriftens ansikter utad blir du en direkte bidragsyter til Phoneros resultater. Du vil tydelig se resultatene du skaper, gjennom konkrete mål og KPI-er. Det er motiverende, det!

3. Og apropos resultater: vi har vunnet flere priser for vår kundeservice, senest EPSI og Bytt.no i 2023.

4. Den gode kulturen er en av hovedårsakene til at ansatte blir værende år etter år, og at tidligere ansatte kommer tilbake. Vi scorer høyt på anonyme arbeidsmiljøundersøkelser, og har det bare veldig fint sammen på jobb.

5. Gode team- eller enkeltprestasjoner? Da feirer vi! Selskapsbonus har vi også.

6. Vi ligger langt fremme på digitalisering. For deg betyr det muligheter til å utvikle deg faglig, for eksempel innen prosjektarbeid, AI, roboter, ny teknologi, kommunikasjon og mer.

7. Pensjons- og forsikringsordning som gjør at du blir godt ivaretatt også i fremtiden. Gode rabatter på mobilabonnement og utstyr.

8. Ulike tilbud om trening, både i og utenfor arbeidstid.

9. Fleksibilitet. Den gode kulturen bygges og vedlikeholdes på kontoret, men livet består av mer enn jobb. Hjemmekontor innimellom er selvfølgelig helt ok.

10. Du blir en del av et selskap som tar ansvar. Inkludering, respekt for menneskerettigheter, bærekraft, mangfold på arbeidsplassen, ansvarlig innkjøp og fokus på psykisk og fysisk helse ligger i kjernen av virksomheten. Overskuddsmat leveres til de som trenger det, mobiler gjenbrukes, vi samarbeider med Blå Kors og støtter Kreftforeningen, blant annet.

 

– Jeg trives så godt fordi jeg har en fantastisk miks av strålende kollegaer rundt meg. De er også grunnen til at jeg liker best å jobbe på kontoret, sier leveranseansvarlig Hilde-, som vil bli en av dine gode kollegaer.

 

Vi søker deg som trives med selvstendig arbeid og har evnen til å bygge sterke kunderelasjoner. Med mange nye kunder som kommer inn daglig, er det viktig at du trives med å skape gode resultater og liker høyt tempo.

Telekom er en bransje som stadig er i endring, og derfor håper vi at du har et oppriktig ønske om å stadig utvikle deg og er interessert i ny teknologi. Ellers håper vi du har fullført videregående skole, og har gode dataferdigheter. Tidligere relevant erfaring teller selvsagt også positivt.

 

Så hva tenker du – kunne du tenke deg å gjøre våre nye kunders hverdag litt bedre?

Vi sitter klar ved telefonen og håper nettopp DU er den neste som tar kontakt.

 

 

 

Nysgjerrig på flere av våre stillinger?

Sjekk ut toptemp.no om du vil søke gjennom flere ledige stillinger, eller lese mer om hvordan du kan lande drømmejobben. Vi har 30 års erfaring med å finne og formidle talenter både nasjonalt og internasjonalt, til et bredt spekter av fagområder. Og nå, er vi nysgjerrige på deg!