Supportmedarbeider ITIL Active Directory Utrulling Feilsøking Citrix ERP Brukerstøtte Microsoft Dynamics IT Microsoft Azure CRM Dynamics 365 ServiceNow Intune Support Norsk 2. linje support 1. linje support

Toptemp sin kunde søker ny ressurs til sitt IT-support team. I hyggelige kontorer på Berger like ved Skedsmokorset jobber IT-avdelingen med en rekke ulike problemstillinger. Disse løses via saksbehandlingssystem og onsite-oppdrag. IT-avdelingen jobber på skiftordning mellom 07:00-17:00. Stillingen er et løpende vikariat grunnet omstrukturering internt som skaper økt arbeidsmengde. Etter endt vikariat vil vår kunde gjerne ha dialog med deg om veien videre.

Arbeidsdagene vil by på stor variasjon av IT-tekniske oppgaver og problemstillinger. Du vil få jobbe med 1. og 2. linje support, hvor du jobber med saksbehandling og eskalerer via ServiceNow. Det er viktig med god dokumentasjon hele veien, og at du har erfaring med å jobbe etter ITIL-prinsippet.
Andre dager vil du bistå med klargjøring av PCer, nettbrett og telefoner. Dette innebærer at du tar ansvar for at brukerne har lisensene og utstyret de trenger, og at du eventuelt bestiller det som mangler.
Hos oss har vi lav terskel for å dele av kunnskap og bistå hverandre. Vi liker å sparre med hverandre for å skape læring og utvikling. Vi har også lærlinger i IKT-servicefag hos oss, så vi håper du har lyst til å bidra til at våre unge kollegaer vokser sammen med resten av teamet.

I denne rollen vil du også være med på å reise ut på oppdrag onsite. Totalt har vi 12 lokalisasjoner som besøkes hvert år, hvor den lengste unna er i Tromsø. Da vi er flere på teamet planlegger vi reisene i god tid og rullerer på hvem som reiser ut. Noen turer er dagsturer, andre har lengre varighet med overnatting.  Vi har også tett dialog med vårt IKT-kontor i Nederland, og besøkte de tidligere i år – kanskje blir du med neste gang?

Vi ønsker å høre fra deg som kaller deg en «IT-potet» og har vært minimum 3-4 år i gamet. Teknologiene vi jobber med er hovedsakelig Microsoft Windows, Active Directory, Office 365, Dynamics 365, Citrix og Intune.
Vi har support på vårt egenutviklede ERP-system, og vil vektlegge erfaring med ERP i denne prosessen.
Kunnskap om hardware og grunnleggende nettverksforståelse er viktig for å bistå enten onsite, eller når du skal klargjøre utstyr.

For å jobbe i denne rollen må du ha gode kommunikasjonsevner på norsk, skriftlig og muntlig. Det vil også være nødvendig med førerkort klasse-B for å kunne gjennomføre onsite-oppdrag. 

Vi håper at du som oss motiveres av å løse problemer for andre. Da vi er et lite team er det viktig at du er god på både samarbeid og jobber godt selvstendig. Når man jobber med IT lærer man seg gode rutiner og verktøy for å jobbe effektivt og nøyaktig, også når det koker. Det er dager som er mer hektiske enn andre, så at du evner å jobbe med god struktur er viktig. På kontoret har vi god takhøyde, og vil ha inn en kollega som er omgjengelig og imøtekommende.

 
Har du kjent deg igjen i annonsen vår? Neste steg er enkelt, sjekk at CV’en din er oppdatert og send en søknad via annonsen. Vi ser etter IT-erfaringer og kompetanser på CV, så pass på at det du kan kommer tydelig frem. Det kreves ikke at du sender med et søkebrev på denne rollen. 
Merk at søknad tilsendt på mail ikke blir vurdert, alle søknader må komme via vårt system grunnet GDPR. 



Har du spørsmål om stillingen, ta kontakt på e-post til bitten.ektvedt@toptemp.no

 

 

 

Nysgjerrig på flere av våre stillinger?

Sjekk ut toptemp.no om du vil søke gjennom flere ledige stillinger, eller lese mer om hvordan du kan lande drømmejobben. Vi har 30 års erfaring med å finne og formidle talenter både nasjonalt og internasjonalt, til et bredt spekter av fagområder. Og nå, er vi nysgjerrige på deg!