NO

TRENGER DU HJELP TIL BEMANNING?

BEMANNING ETTER DITT BEHOV

Har du et midlertidig behov for arbeidskraft og kompetanse? Vi forstår at behovet for personell kan variere. Derfor bistår vi deg med de ressursene du trenger innen en rekke fagfelt, enten det handler om vikariater, ferieavvikling, svingninger i markedet, økt oppdragsmengde eller organisasjonsendringer.

536x460 Office2
536x460 Office5

TRENGER DU FLINKE FOLK?


En god medarbeider er en investering


Vi er her for å hjelpe deg, enten du ser etter din neste medarbeider, kollega eller leder. Vår lidenskap ligger ikke bare i å finne mennesker som kan utføre jobben, men riktig person for din arbeidsplass. Gjennom innovativ rekrutteringsteknologi og en dynamisk tilnærming legger vi til rette for å oppdage, forvalte og utvikle talenter. Dette mener vi utgjør hele forskjellen, for alle parter – både på kort og lang sikt.

 

Vi tiltrekker den rette kandidaten


Vi vet hvor utfordrende det kan være å finne gode kandidater. Det tar vi høyde for med en ny tilnærming til talentjakten. Med faglig tyngde og nysgjerrighet jobber vi for å tiltrekke oss talenter i riktige kanaler og med et målrettet budskap. Hver måned trekker vi derfor tusentalls nye kandidater. 

Vi forstår nytten og effekten av god Employer Branding, og bruker dette som et viktig ledd i våre bemanningsprosesser. På denne måten bidrar vi til å bygge kjennskap til din merkevare og arbeidsplass, samtidig som vi tiltrekker oss kandidater med rett motivasjon.

Strukturert søk, store nettverk og smart bruk av digitale kanaler gjør at vi finner de virkelig gode kandidatene med rett kompetanse, både de som er på jobbjakt og de som allerede er i gode jobber.

RASK, ENKEL OG EFFEKTIV BEMANNINGSPROSESS


Med et egenutviklet system for å håndtere kandidater, oppdrag, kunder, prosjekter, timeføring, annonsering, fakturering og oppfølging (for å nevne noe) - er det kort vei fra idé til virkelighet. Målet vårt er å gjøre det enkelt for deg som kunde, slik at prosessen går både raskt og effektivt. I OMNI (systemet vårt) får du enkelt tilgang til og oversikt over anbefalte kandidater og deres profiler. Vår prosess frigir tid til at dere kan fokusere på deres kjernevirksomhet og får raskere tilgang til talenter. I tillegg tar vi risikoen, fordi vi ansetter medarbeideren hos oss.

ØYE FOR KOMPETANSE


Ved å bruke oss som bemanningsbyrå får du en sparringspartner og rådgiver med på laget. Toptemp har lang og god erfaring med både bemanning og rekruttering, både på medarbeider- og ledernivå. Vi leverer nasjonalt, internasjonalt og lokalt. Vi er revidert arbeidsgiver hvilket betyr trygghet for deg, og vi er selvfølgelig opptatt av å følge bransjens etiske retningslinjer. 

La oss gjøre det vi er best på, slik at du kan bruke tiden på det som er viktigst for deg.

Kontakt oss gjerne for en uforpliktende prat.

hjem bilder-30

Fordeler ved å benytte et bemanningsbyrå

 

1. BREDT NETTVERK


Siden 1990 har vi opparbeidet oss en stor kandidatdatabase med kompetente og faglig dyktige kandidater, som vi jevnlig oppdaterer. Gjennom egen database, søk, markedsføring og stillingsannonser tiltrekker vi oss den rette kandidaten for deg. Dette gir oss muligheten for å gjøre en rask leveranse.

2. REDUSERT RISIKO


En endring i Arbeidsmiljøloven 2019 innebærer at norske arbeidstakere skal jobbe under forutsigbare ansettelsesforhold. Det betyr i praksis at alle har krav på det som kalles et reelt stillingsomfang, som vil si fast ansettelse gjennom en avtalt stillingsprosent. Dette gir en mer forutsigbar arbeidshverdag, både for arbeidstaker og arbeidsgiver. For dere, som kunde av Toptemp, innebærer det at vi signerer kontrakt med aktuell vikar og leier kandidaten ut til dere. Avtalt stillingsprosent vil variere fra person til person, avhengig av deres behov og hvilke oppdrag dere kan tilby.

3. KOMPETANSE


Våre rekrutteringsrådgivere er i stor grad utdannet innen sine spesifikke fagfelt, og på den måten avdekker vi raskt kompetanse og erfaring. Våre sertifiserte rådgivere benytter ofte personlighets- og evnetester som et ledd i intervjuprosessen, og vi mener resultatene av testen er med på å tegne et helhetlig bilde av kandidaten.

Resultatene er likevel nettopp dette – et ledd i prosessen, ikke nødvendigvis en utslagsgivende faktor, og benyttes alltid varsomt med et nyansert og trent øye. Sammen med CV, søknad, telefonintervju, intervju og eventuelle caser, kan testene bidra til å gi et helhetlig bilde av kandidaten, og dermed en indikator på om kandidaten er en match for bedriften, og ikke minst; om bedriften er en match for kandidaten. Vi skreddersyr uansett løsningen som er best for deg!

La oss gjøre det vi er best på, slik at du kan bruke tiden på det som er viktigst for deg.

Kontakt oss gjerne for en uforpliktende prat.

VÅRE KUNDEANSVARLIGE

Anders Bro Anders Bro Sr. Account Manager +4799303799
Thomas Paul Thomas Paul Chief Commercial Officer (CCO) +4799023000
Mathias Paul Mathias Paul Director Hospitality +4740491150
Linda Skagerberg Linda Skagerberg Sr. Account Manager +4740453117

 

Skal vi ta en prat om bemanning?


Ønsker du å bestille midlertidig personell? Trenger du å fylle et vikariat, eller bare høre mer om hva vi kan tilby? Fyll inn skjemaet under, så hører du fra oss snarlig. Haster det? Ring oss på 23 36 55 00.